Група "Бджілка". 2023-2024 н.р.

 

Якщо дитина змалку розуміє,
Що від любові розпочався світ,
Добро і злобу розрізнити вміє
І має доброту з маленьких літ
В своїй душі і наміри хороші,
А світло серця людям роздає
Від щедрості людської, не за гроші...
От в цьому мудрість виховання є.
☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉
Теми травня: "Великдень"(29.04.24 – 03.05.24)
"Все про День матері"(06.05.24 – 10.05.24),
"Красивий - некрасивий.
День Вишиванки"(13.05.24. – 17.05.24),
"Корисний - шкідливий" (20.05.24. – 24.05.24),
"Казка-гра"(27.05.24 – 31.05.24).
Під час вивчення цих тем діти навчилися надавати словесну оцінку приязних та недружніх стосунків із ровесниками та близькими дорослими, охайної зовнішності чи неохайної, бережливого ставлення до речей чи недбалого, корисного та шкідливого серед смаків; навчилися будувати висловлювання, аргументуючи своє бачення корисності чи шкідливості дій, звичок; під час спільних розмов навчилися висловлювати розуміння, що гарно не тільки те, що приємно, але й те, що розумно, потрібно; вміють пояснювати, чому люди мають збільшувати красу на землі, а не псувати, не руйнувати її. Поглибили знання про Великдень, про День матері, про День вишиванки, обереги та символи, зокрема – писанку та вишиванку. Виховували повагу до традицій українського народу. Під час навчання були запропоновані цікаві навчальні відео, інтерактивні ігри та безліч різних завдань.
Теми березня: "Зима -літо, осінь-весна"(04.03- 08.03), "Швидко-повільно"(18.03-15.03),
"Дорослі та діти"(18.03-22.03),
"Казка-гра"(25.03-29.03).
Під час вивчення цих тем діти навчились:
- називати не менше двох ознак та дій, характерних для різних частин доби та пір року;
- розповідати про події свого життя, використовуючи слова для позначення певних часових відносин;
- називати дитинчат та дорослих тварин;
- встановлювати часову послідовність певних подій у літературних творах, розкладі щоденних справ.
Діти виявляють розуміння стійкої послідовності зміни однієї частини доби пори року іншою. Спостерігають за швидкістю рухів людей, тварин, машин, позначають темп словами: швидко - повільно. Діти вміють визначати на картині ознаки пір року, частини доби, називають їх. Навчились відтворювати у власній зображувальній діяльності важливіші ознаки тої чи іншої пори року. Малюки навчились зіставляти, порівнювати дорослих та дітей за зовнішніми ознаками, діями, характерними для обох груп, знаходити ці ознаки у художніх творах.
Під час навчання були запропоновані цікаві навчальні відео, інтерактивні ігри та безліч різних завдань. А які були завдання та як їх виконали діти - пригадайте, переглянувши відео.
Теми лютого:
"Посередині - в центрі - скраю" (5.02.24 - 9.02.24),
"Казка - гра" (12.02.24 - 16.02.24),
"Спочатку - потім; перший - останній"
(19.02.24 - 23.02.24),
 "День - ніч; ранок - вечір" (26.02.24 - 29.02.24).
Під час вивчених цих тем діти набули певних знань про визначення місця розташування предметів чи об'єктів, напрямів руху; послідовність подій; послідовність доби. 
Для навчання були представлені цікаві відео та завдання, які наші дітки виконували старанно, охайно та з гарним настроєм. Давайте переглянуто, які завдання були та як їх виконували наші малюки.

Теми січня: "Казка - гра" (01.01.24 - 05.01.24),
"Вгору - вниз" (08.01.24 - 12.01.24),
"Близько - далеко" (15.01.24 - 19.01.24),
"Ліворуч - праворуч" (22.01.24 - 26.01.24),
"Всередині - ззовні" (29.01.24 - 02.02.24).
Під час вивчення цих тем діти набули певних знань про просторові характеристики напряму руху відносно себе (вгору - вниз, ліворуч - праворуч, посередині - в центрі - скраю). Елементарне розуміння дитиною відстані близько - далеко, яке вона засвоює під час руху та в різноманітних діях, допомагає малюку навчитись орієнтуватись відносно себе, діяти адекватно.
Для навчання були представлені цікаві відео та завдання, які наші дітки виконували старанно, охайно та з гарним настроєм. Давайте переглянемо, які завдання були та як їх виконували наші малюки.

😀😀😀😀😀😀😀

Шановні мами і тата! Любі малята! Підійшли до кінця ще чотири тижні, на яких ми вивчали такі теми: "Чорне та біле"(02.10 - 06.10); "Казка - гра" (09.10 - 13.10); "Кубик, цегла - будуємо дім" (10.10 - 20.10); "Кульки кольорові" (23.10 - 27.10). Під час вивчення цих тем діти навчилися: 
- розрізняти чорний серед темних, а білий серед світлих кольорів, називати їх;
- групувати множини за ознакою кольору;
- виявляти інтерес до сприйняття художніх творів, казок;
- імітувати дії персонажу у розігруванні ігрового сюжету;        - пояснювати, деталі якої форми краще підходять для конструювання, спираючись на особливості кожної з них;
- конструювати з будівельного матеріалу або Лего за зразком.
Були представлені цікаві відео та завдання, які дітки виконували старанно та охайно.
Пропонуємо переглянути відеоролик з роботами наших малюків.

У вересні маленькі бджілочки опрацювали чотири теми: "Жовтий, як сонечко"(04.09 - 08.09); "Зелений навкруги" (11.09 - 15.09); "Червоний яскравий"(18.09 - 22.09); "Синя блакить" (25.09 - 29.09).
У результаті опанування цих тем діти можуть:
- знаходити в найближчому оточенні предмети за ознакою кольору;
- групувати множини предметів за ознакою кольору з урахуванням знайомих кольорів;
- свідомо й активно вживати слова тематичного словника в самостійному мовленні;
- називати предмети й об'єкти названого кольору;
- переповідати короткі твори, промовляти вірші;
- виявляти інтерес до художніх творів (творів мистецтва, літературних творів).

Немає коментарів:

Дописати коментар