Група "Бджілка". 2023-2024 н.р.

 

Якщо дитина змалку розуміє,
Що від любові розпочався світ,
Добро і злобу розрізнити вміє
І має доброту з маленьких літ
В своїй душі і наміри хороші,
А світло серця людям роздає
Від щедрості людської, не за гроші...
От в цьому мудрість виховання є.
☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉☉
 Теми березня: "Зима -літо, осінь-весна"(04.03- 08.03), "Швидко-повільно"(18.03-15.03),
"Дорослі та діти"(18.03-22.03),
"Казка-гра"(25.03-29.03).
Під час вивчення цих тем діти навчились:
- називати не менше двох ознак та дій, характерних для різних частин доби та пір року;
- розповідати про події свого життя, використовуючи слова для позначення певних часових відносин;
- називати дитинчат та дорослих тварин;
- встановлювати часову послідовність певних подій у літературних творах, розкладі щоденних справ.
Діти виявляють розуміння стійкої послідовності зміни однієї частини доби пори року іншою. Спостерігають за швидкістю рухів людей, тварин, машин, позначають темп словами: швидко - повільно. Діти вміють визначати на картині ознаки пір року, частини доби, називають їх. Навчились відтворювати у власній зображувальній діяльності важливіші ознаки тої чи іншої пори року. Малюки навчились зіставляти, порівнювати дорослих та дітей за зовнішніми ознаками, діями, характерними для обох груп, знаходити ці ознаки у художніх творах.
Під час навчання були запропоновані цікаві навчальні відео, інтерактивні ігри та безліч різних завдань. А які були завдання та як їх виконали діти - пригадайте, переглянувши відео.
Теми лютого:
"Посередині - в центрі - скраю" (5.02.24 - 9.02.24),
"Казка - гра" (12.02.24 - 16.02.24),
"Спочатку - потім; перший - останній"
(19.02.24 - 23.02.24),
 "День - ніч; ранок - вечір" (26.02.24 - 29.02.24).
Під час вивчених цих тем діти набули певних знань про визначення місця розташування предметів чи об'єктів, напрямів руху; послідовність подій; послідовність доби. 
Для навчання були представлені цікаві відео та завдання, які наші дітки виконували старанно, охайно та з гарним настроєм. Давайте переглянуто, які завдання були та як їх виконували наші малюки.

Теми січня: "Казка - гра" (01.01.24 - 05.01.24),
"Вгору - вниз" (08.01.24 - 12.01.24),
"Близько - далеко" (15.01.24 - 19.01.24),
"Ліворуч - праворуч" (22.01.24 - 26.01.24),
"Всередині - ззовні" (29.01.24 - 02.02.24).
Під час вивчення цих тем діти набули певних знань про просторові характеристики напряму руху відносно себе (вгору - вниз, ліворуч - праворуч, посередині - в центрі - скраю). Елементарне розуміння дитиною відстані близько - далеко, яке вона засвоює під час руху та в різноманітних діях, допомагає малюку навчитись орієнтуватись відносно себе, діяти адекватно.
Для навчання були представлені цікаві відео та завдання, які наші дітки виконували старанно, охайно та з гарним настроєм. Давайте переглянемо, які завдання були та як їх виконували наші малюки.

😀😀😀😀😀😀😀

Шановні мами і тата! Любі малята! Підійшли до кінця ще чотири тижні, на яких ми вивчали такі теми: "Чорне та біле"(02.10 - 06.10); "Казка - гра" (09.10 - 13.10); "Кубик, цегла - будуємо дім" (10.10 - 20.10); "Кульки кольорові" (23.10 - 27.10). Під час вивчення цих тем діти навчилися: 
- розрізняти чорний серед темних, а білий серед світлих кольорів, називати їх;
- групувати множини за ознакою кольору;
- виявляти інтерес до сприйняття художніх творів, казок;
- імітувати дії персонажу у розігруванні ігрового сюжету;        - пояснювати, деталі якої форми краще підходять для конструювання, спираючись на особливості кожної з них;
- конструювати з будівельного матеріалу або Лего за зразком.
Були представлені цікаві відео та завдання, які дітки виконували старанно та охайно.
Пропонуємо переглянути відеоролик з роботами наших малюків.

У вересні маленькі бджілочки опрацювали чотири теми: "Жовтий, як сонечко"(04.09 - 08.09); "Зелений навкруги" (11.09 - 15.09); "Червоний яскравий"(18.09 - 22.09); "Синя блакить" (25.09 - 29.09).
У результаті опанування цих тем діти можуть:
- знаходити в найближчому оточенні предмети за ознакою кольору;
- групувати множини предметів за ознакою кольору з урахуванням знайомих кольорів;
- свідомо й активно вживати слова тематичного словника в самостійному мовленні;
- називати предмети й об'єкти названого кольору;
- переповідати короткі твори, промовляти вірші;
- виявляти інтерес до художніх творів (творів мистецтва, літературних творів).

Немає коментарів:

Дописати коментар