Група "Вінні-Пух". 2023-2024 н.р.

 

...А діти мріють всі у мирі жити,
І щоб війни ніколи не було.
На крилах мрії в небеса летіти,
Відчути добрість, щастя і тепло…
☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁
Тема: "Моя сім'я"
(з 06.05. по 10.05.2024)
Мета: Формувати у дітей уявлення про роль сім'ї у житті дитини; вчити правильно розуміти родинні зв'язки; розширювати знання про роль матусі у сім"ї; збагачувати словник словами, що означають риси вдачі: працьовита, турботлива, ніжна, лагідна, добра. Виховувати повагу до членів сім'ї.
Тема: "Великдень"
Мета: знайомити дітей з традиціями і звичаями святкування Великодня. Вчити дітей розмальовувати писанки, ліпити пасочки. Прививати любов і повагу до сімейних відносин, поважати традиції нашого народу, знайомитись з народними піснями і танцями. Збагачувати знання про навколишній світ.
Тема: "Тиждень безпеки"
(з 22.04. по 26.04.2024)
Мета: Вчити дітей:
- правилам безпеки на вулиці, вдома, в природі;
- піклуватися про своє здоров'я;
- усвідомлювати правила пожежної безпеки.
Виховувати відчуття небезпечних ситуацій.
Тема тижня: " Добрий - злий"
(15.04 - 19.04.2024)
Акценти тижня:
- створення умов для розуміння дітьми сутності поняття "добрий - злий" для позначення характеристики дій та вчинків персонажів, людей, оцінки свого стану,
- допомога дітям у визначенні прояву доброти чи озлобленності за зовнішніми ознаками,
- збагачення словника емоційно забарвленими словами.
Опрацювали ці поняття в різних видах діяльності, іграх, на заняттях і впродовж дня.
Тема: "Протилежності: мораль/
про цінне і важливе"
Підтема "Сильний-слабкий"
Мета: створити умови для розуміння дітьми сили та слабкості як характеристики вітру (шторм - вітерець), дощу (злива - крапельки), сила тварин (слон, мураха), людей (силач, велетень - слабкий). Допомогти усвідомити, що сила буває різною - сила розуму та сила тіла; що сила дається людині для захисту слабких; що коли слабкі об'єднуються, то можуть стати сильнішими за сильного. Збагатити словник по темі.
Тема: "Протилежності: час"
Підтема: "Казка-гра"
(25.03. по 29.03.2024)
Мета: створити атмосферу зацікавленності питанням "Де ховається час?" Вчити розуміти, як "ховається" час в діях людей (зранку, вдень, ввечері, вночі). Розвивати спостережливість, уяву, вміння придумувати цікаві "ланцюжки подій" в житті казкових персонажів. Збагачувати словник по темі.
Тема: "Дорослі та діти"
(18.03-22.03)
Акценти тижня: привернути увагу до вікових характеристик людей: дорослі та діти; організувати вправляння в зіставленні, порівнянні дорослих та дітей за зовнішніми ознаками та діями, характерними для обох груп; вправляти у вживанні слів "старший - молодший" стосовно членів сім'ї. Залучати до виконання ігрових завдань, малювання. Збагачувати словниковий запас.
Тема: "Протилежності: час"
Підтема: "Швидко - повільно"
(з 11.03. по 15.03.2024)
Мета: вправляти дітей в орієнтуванні у часі, у розрізненні, зіставлянні, називанні темпу, тобто швидкості, тривалості дій чи подій; спостерігання за швидкістю рухів людей, тварин, машин; збагачувати словник дітей.
Тема: "Зима - літо, осінь - весна"
(04.03-08.03)
Акценти тижня: вправляння дітей в орієнтуванні у часі, розрізненні, зіставленні, називанні пір року в послідовному порядку, допомогти усвідомити, що послідовність пір року постійна.
Вправлялись у виконанні навчально-ігрових завдань на орієнтуванні у часі і просторі. Малювали, ліпили, грали, рахували, співали, виконували завдання на збагачення словникового запасу.
Тема "День-ніч; ранок-вечір"
(26.02-01.03.2024)
Мета: вправляти дітей в орієнтуванні у часі; розрізнювати, зіставляти, називати частини доби в послідовному порядку, називати ознаки та дії, характерні для різних частин доби. Допомогти усвідомити, що послідовність частин доби постійна. Збагачувати активний словник дітей.

Тема: "День - ніч, ранок - вечір"
(19.02-23.02)
Мета: вправляти дітей в орієнтуванні у часі, розрізненні і називанні частини доби; допомогти усвідомити, що послідовність частин постійна. Збагачувати емоційні прояви під час виконання завдань, збагачувати словник дітей.
Тема: "Протилежності: простір"
Підтема: "Казка-гра"
(з 12.02 по 16.02.2024)
Мета: підтримувати ввдчуття радості, захоплення, задоволення від творчої діяльності; закріплювати вміння правильно орієнтуватися та називати просторові положення персонажів казок, імітувати їх рухи, користуватися виразною інтонацією. Продовжувати удосконалювати активний словник дітей.

Тема: "Посередині, скраю, в центрі"
(05-09.02.2024)
Мета: вправляння в просторі навколо себе, визначення місця розташування предметів, об'єктів, називання місця і напрямку. Словникова робота, інтерактивні ігри, різні види діяльності.
Тема: "Протилежності: простір"
Підтема: "Всередині - ззовні"
(29.01-02.02. 2024)
Мета: Вправляти дітей у називанні місця розташування предметів чи об'єктів: всередині-ззовні; у виконанні навчально-ігрових завдань із розташування предметів у просторі; активізація словника.
Тема: "Всередині - ззовні"
(22.01-26.01.2024)
Мета: вправляння дітей в орієнтуванні у просторі, називання місця розташування предметів чи об'єктів: всередині - ззовні; залученні в іграх, вправах, малюванні, аплікації, музичному занятті.
Тема: "Близько-далеко"
(З 15.01 по 19.01. 2024)
Мета: Вправляти у розумінні відстані у кроках та словах "тут-там"; у виконанні навчально-ігрових завдань із дотриманням напряму; розвивати логічне мислення, розширяти словниковий запас.
Тема: "Вгору - вниз"
(8.01-12.01.2024)
Мета: вправляння в орієнтуванні у просторі від себе, розрізненні верхнього та нижнього напрямів; вправляння дітей у виконанні навчально - ігрових завдань із дотримання напрямку. Малювали, ліпили, грали, виконували мовні і математичні вправи і завдання.
Тема: "Казка-гра"
(01.01 - 05.01.2024)
Мета: продовжувати вчити розрізняти предмети за ознакою величини та розміру; створювати образи різних персонажів казок та відповідних ігрових атрибутів з врахуванням протилежних ознак величини та розміру; розвивати діалогічне мовлення.
Тема тижня: "Важкий - легкий"
(25.12-29.12.2023)
Мета: спрямовували увагу дітей на таку характеристику предметів, як вага. Допомогали усвідомити, що важке тоне у воді, його складно підняти, а легке - може піднятися у повітря, тримається на воді, легко тримати в руці. Проводили досліди, грали в ігри, малювали, збагачували активний словник.
Тема: "Довгий-короткий"
(з 18.12 по 22.12.2023)
Мета: навчати дітей визначати довжину предметів та відстані від себе; порівнювати предмети за довжиною способом накладання та прикладання; групувати множини за ознаками величини, форми та кольору; збагачувати активний словник.

Тема: "Широкий - вузький"
(11.12-15.12.2023)
Мета: спрямування уваги на широту предметів як одну з ознак величини, вправляння у знаходженні, обстеженні та порівнянні предметів за ознаками кольору, форми,величини. Протягом тижня діти виконували мовленнєві вправи, вирішували сенсорно-пізнавальні завдання, малювали, робили аплікацію, співали, грали в запропоновані ігри.
Тема: "Високий-низький"
(04.12-08.12.2023)
Мета: продовжувати привертати увагу дітей до основних ознак предметів у довкіллі: кольору, форми, величини; вправляти в порівнянні предметів за параметром висоти; вчити конструювати з будівельного матеріалу за вказівкою: високий-низький; групувати множини за ознакою висоти та форми; розширювати словниковий запас дітей.
Тема: «Великий - малий»
(27.11-01.12.2023)
Освітні завдання: обстеження (за допомогою очей, рук, пальців), порівняння предметів, об'єктів та групування множин за ознаками кольору, форми та величини; допомога дітям в усвідомленні відносності визначення величини (велике-мале в порівнянні з чимось); виконання навчально-ігрових завдань; збагачення активного словника.

Підтема: "Казка-гра"
(20.11.2023 - 24.11.2023)
Мета: закріплення всіх набутих знань, вправляння вмінь та навичок, тренування уваги, робота над розвитком зв'язного мовлення, створення позитивного настрою, підтримка дітей в активності до пізнання та дії.
Підтема: "Веселий трикутник"
(13.11-17.11.2023)
Мета тижня: розрізнення трикутної форми серед квадратної та круглої, знаходження предметів у довкіллі, називання предметів та їх форми, обстеження, вправляння в конструюванні з використанням знайомих фігур та форм за завданням та зразком. Грали, виконували практичні завдання, малювали, ліпили, співали, збагачували словниковий запас.

Підтема: " Кругле та квадратне"
(м'ячик та кубик)
(06.11.2023 - 10.11.2023)
Мета: вправляти в обстеженні та плрівнянні плоских фігур та об'ємних тіл круглої та квадоатної форм із називанням, знаходження предметів квадратної та круглої форм на картинках та в довкіллі.
Підтема: "Кубик на папері - квадрат"
(30.10-3.11.2023)
Мета тижня: обстеження та порівняння плоских фігур (квадрата та круга), знаходження предметів квадратної та круглої форми на картинках, у довкіллі. Малюки виконували навчально-ігрові завдання, вправлялись у відповідях на запитання, хоровому та індивідуальному промовлянні, малювали, робили аплікацію, дистанційно провели музичну розвагу.
Підтема"Кульки кольорові"
(з 23.10 по 27.10. 2023)
Мета: Продовжувати привертати увагу дітей до форми тіл у довкіллі; вправляти в обстеженні особливостей круглої та квадратної форм за допомогою очей, рук та пальців; вчити групувати множини за ознакою кольору та форми.

Підтема: "Кубик, цегла - будуємо дім"
(16.10-20.10.2023)
На цьому тижні навчали дітей досліджувати предмети за допомогою очей та рук, встановлювати їхні особливості (кути, сторони, нахили). Називали форми, порівнювали з іншими, діяли з кубиками, цеглинками, малювали і ліпили будиночки.

Підтема: "Казка-гра"
(з 09 по 13 жовтня)
Мета: Вчити дітей сприймати кольоровий світ як простір для милування оточенням та простір творчих дій. Правильно називати кольори, які створюють осінній казковий настрій радощі, тепла, затишку, благополуччя.

Тема: "Кольоровий світ"
Підтема: "Чорне та біле"
(з 02 по 06 жовтня)
Мета: Вчити дітей розрізняти чорний колір серед темних, а білий серед світлих; групувати множини за ознакою кольору.
Вересень 2023
Разом з дітьми дистанційно працювали по темах за програмою "Впевнений старт", затвердженою МОН України.
4.09 - 8.09 - "Жовтий, як сонечко"
11.09 - 15.09 - "Зелений навкруги"
18.09 - 22.09 - "Червоний яскравий"
25.09 - 29.09 - "Синя блакить"
Під час навчання діти навчилися розрізняти, називати базові кольори, зіставляти, порівнювати, групувати в довкіллі. Діти усвідомили, що світ, який їх оточує, яскравий та різнобарвний. Малюки кожного дня приймали участь в навчанні, надсилали свої роботи. Дякуємо батькам за співпрацю та сподіваємось на більш активний зв'язок.

Немає коментарів:

Дописати коментар