Літо - 2024


"Я - малесенька людина"
24 - 28 червня
Група "Дзвіночки"
(середній дошкільний вік)
Хоч маленька ти дитина, та ім'я твоє - Людина.
Тож рости, дитя, живи, і ім'я це бережи.
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
"Дружба з чистотою"
24 - 28 червня
Група "Бджілка"
(молодший дошкільний вік)
💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧
"Дружба з чистотою"
24 - 28 червня
Група "Вінні-Пух"
(молодший дошкільний вік)
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦
"Дружба з чистотою"
17 - 21 червня
Група "Дзвіночки"
(середній дошкільний вік)
💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧
"До бабусі на гостини"
17 - 21 червня
Група "Вінні-Пух"
(молодший дошкільний вік)
Мета: Поглиблювати та розширяти знання дітей про свійських тварин (особливості зовнішнього вигляду, спосіб харчування та пересування); закріпити назви свійських тварин та їх дитинчат; розвивати бажання пізнавати живу природу. Виховувати бережливе ставлення до неї.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
"Літні квіти"
10 - 14 червня
Група "Дзвіночки"
(середній дошкільний вік)
Літні квіти малювали й рахували,
розповідь про них складали і в цікаві ігри грали.
Та найперше: їх краса нашу землю прикраша.

🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾
"Літні квіти"
10 - 14 червня
Група "Вінні-Пух"
(молодший дошкільний вік)
Мета: розширювати знання дітей про літні зміни в природі; вчити називати квіти; формувати уявлення про значення квітів у нашому житті; розвивати мислення, увагу, мовлення; виховувати бережне ставлення до рослин.
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
"У світі казок"
3 - 7 червня
Група "Дзвіночки"
(середній дошкільний вік)
В казку разом завітали, все що знали - пригадали.
У цікаві ігри грали і героїв визначали.
Ведмежат намалювали й півнику допомагали.
Гарна казка усіх вчить, як поводитись і жить.🙂😉
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
"У світі казок"
3 - 7 червня
Група "Вінні-Пух"
(молодший дошкільний вік)
Мета: продовжувати знайомити дітей з персонажами казок; розвивати інтерес до спостережень у природі; розширювати знання дітей про літо. Виховувати спостережливість та дбайливе ставлення до природи.
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

Немає коментарів:

Дописати коментар