Подарунок для Святого Миколая від дітлахів "Веселки"

Хто, зазвичай, дарує подарунки хорошим діткам? Святий Миколай! А в групі "Веселка" навпаки! Діти підготували подарунки - світлини. Вони дарують їх всім зацікавленим. Дивіться!
Зима дуже багата на свята, і відкриває календар одне із найулюбленіших свят для малюків – День Святого Миколая. Діти  шалено люблять зимові свята. Вони з нетерпінням чекають їх настання, щоб зануритися в атмосферу чарівності, радості і веселощів. Кожна дитина сподівається на маленьке диво і з нетерпінням його чекає. Оскільки всі дітки протягом року були слухняними та ще й підготували для Святого Миколая подарунки, він передав їм  подарунки за допомогою своїх помічників. Роздаючи подарунки, помічники Святого Миколая бажали дітям бути чемними, робити добро, не ображати нікого, не сваритися. Коли малята отримували подарунки,  їх оченята світилися неймовірною радістю.




Використання інтелект-карти дуже допомагає в роботі на закріплення та уточнення знань дітей, вона є своєрідним посібником для узагальнення, обговорення та підведення підсумків. Наявність інтелект-карти допоможе швидко та цікаво відновити дитині забуті знання.




Інсценізація казка «Зайчик і лисичка».
Мета: розвивати творчий потенціал дітей відповідно їх віку та інтересів, викликати інтерес до казок, залучати до спільної діяльності. Виховувати інтерес театралізованої діяльності, прагнення брати участь у спільній виставі.
У розмаїтті засобів впливу на формування особистості дитини дошкільного віку важливе місце посідає театр. Це особливий - синтетичний вид мистецтва, який органічно поєднує в собі художнє слово, драматичну дію, поетику, живопис, музику та літературу. Театр допомагає дитині глибше пізнати себе, внутрішній світ, спонукає її до самовдосконалення, викликаючи естетичні почуття та емоції в ході театралізованого дійства, і тому вихователі систематично організовують показ казок. Діти отримали масу задоволення від участі у виставі та від перегляду казки.











Малюємо серветку. На занятті діти прикрашають серветку знайомим прийомом в декоративному малюванні - мазок. Вчатьмся малювати прямий горизонтальний мазок. Закріплють поняття - зверху, знизу, зліва, зправа. Це просте малювання викликало у дітей велике задоволення від роботи. Адже завжди додає радість те, що виходить. Слід починати з простішого, хай дитина побачить, що вона може, ніж взяти складне і відбити у дитини бажання до творчості.







Сюжетно – рольова гра «Магазин іграшок».
Цілі і завдання:
1.Учити дітей описувати предмет, знаходити його істотні ознаки, впізнавати предмети за описом, закріплювати навички спілкування в громадських місцях.
2.Виховувати витривалість, повагу один до одного.
3.Развивати пам'ять, мислення.
4.Продовжувати знайомити дітей з правилами поведінки на вулиці, в громадських місцях.
Гра - провідний вид діяльності дошкільника. У сюжетно-рольових іграх відбиваються уявлення дітей про навколишній світ, взаємини і професійні обов'язки людей. Дитина переноситься з повсякденної рутини: приміряє цікаву роль, використовує образи пам'яті і фантазію для дії у вигаданій ситуації. Сюжетно-рольова гра не тільки розважає дитину, але й є елементом освітнього процесу в дитячому садку.






Немає коментарів:

Дописати коментар