Розфарбуємо життя!

З метою урізноманітнення роботи з розвитку лексико-граматичної сторони мовлення дітей ми "розфарбували" минулий тиждень. Кожний день "мав" свій колір: понеділок - червоний, вівторок - зелений, середа - синій, блакитний, четвер - жовтий, п'ятниця – помаранчевий колір. 
Це сприяло не тільки кращему запам'ятовуванню кольорів, але й спонукало дітей відповідати на питання реченням, а потім фразою, тобто ми удосконалювали граматичну складову мовилення!
Діти (по можливості) були вдягнуті в одяг по темі дня (червоний, зелений, синій тощо), або одяг містив елементи даного кольору (гудзики, шнурки, блискавки, малюнок тощо). Потім протягом дня (в режимних моментах) ми з дітьми вчилися відповідати на питання про їх одяг, його колір, що вони ще бачать в групі такого кольору, що можна зустріти на вулиці такого кольору. Також діти граєли в дидактичні гри на сприйняття і запам'ятовування кольорів і відгадували загадки.
В результаті діти закріпили знання кольорів, навчилися знаходити їх в навколишніх предметах, відчули себе частиною колективу і отримали яскраві позитивні емоції 😃😃😃




Немає коментарів:

Дописати коментар