Розвиваюче середовище в житті дітей дошкільного віку

Самостійна дитина, яка розвивається у власному темпі, навчається сама і навчає інших дітей – мрія? 
Ні, розвиваюче середовище! 
Цікаві активності для дитини, підібрані для індивідуальної траекторії розвитку кожної дитини у групі – мрія? 
Ні, розвиваюче середовище!
Що таке розвиваюче середовище? Як створювати розвиваюче середовище?
Які осередки можуть бути у такому середовищі?
Як їх облаштувати? Чим наповнити? Якдобирати і виготовляти матеріали для осередків? Як використовувати «звичайні” речі для “не звичайних” ігор?
Чому все більше країн вибирають такий спосіб навчання дітей?
Які навички 21 століття розвиваюче середовище дозволяє розвивати?
Як навчити дітей працювати у такому середовищі? 
Що робить педагог у такому середовищі?

На ці та інші питання шукали відповіді завідувач "Кораблика" Міклуха Вікторія Вікторівна і вихователь-методист Головань Світлана Вікторівна разом з іншими педагогами та керівником тренінгового центру для педагогів-дошкільників "Супер сад" Вікторіяєю В'юнник, авторкою багатьох методичних посібників для педагогів-дошкільників на семінарі "Розвиваюче середовище для дітей дошкільного віку". Семінар відбувся 6 квітня у Києві.


Немає коментарів:

Дописати коментар