Куди йде Вінні-Пух? На город!

 

Проєкт

«Весна на підвіконні»

Мета проєкту:

  • Виховувати у дітей бажання брати участь у трудовій діяльності;
  • Навчити саджати рослини;
  • Вчити поливати рослини;
  • Дати уявлення про вирощування рослин;
  • Спостереження за зростанням рослин;
  • Виховувати бережливе ставлення до рослин;
  • Залучати батьків до активного життя дошкільного закладу в рамках організації та реалізації проєкту;
  • Формувати у дітей пізнавальний інтерес до рослин;
  • Організація художньо-продуктивної  творчої  діяльності.

Завдання проєкту:

  • Долучати дітей до виконання посильних трудових дій;
  • Розвивати інтерес до рослинного світу;
  • Збагачувати, розширювати та активізувати словниковий
  • запас дітей за рахунок загадок, прислів'я, казок, віршів про овочеві культури;
  • Формувати позитивні взаємовідносини дітей з дорослими та однолітками. 

 Поетично-фізкультурна хвилинка


Був собі дід Андрушка, а в нього баба Марушка,
А в баби донечка Мінка, а в донечки собачка Хвінка,
А в собачки товаришка — киця Варварка,
а в киці вихованка — мишка Сіроманка.
Раз весною взяв дід мотику, скопав у городі грядку велику,
Гною трохи наносив, грабельками підпушив,
Зробив пальцем дірку та й посадив ріпку.
Працював дід не марно: зійшла ріпка гарно.
А ми, група «Віні Пух», посадили ріпку тут
Помідори, часничок і цибульки ще пучок,
І квасоля, і гарбуз вже пустили довгий вус.
Лютує 6iлa, сива зима,
Травинки жодної нема,
А от на нашому вікні,
З'явилися, немов у снi.
Зазеленіли в нашій гpyпі,
I гарбузиння, i овес.
Та ще й цибуля - Вітамінна
Пустила гострий ранній лист.
А ось квасоля підроста,
Уже гарненька і густа,
І до далекої Весни
Вже матимем дрібні плоди.
Часник - відомий рятівник,
Кожен мікроб від нього втік.
Він теж пpopic, i пагони пустив
Всього за декілька зимових днів.
Ще й помідори
В нас ростуть у склянці,
А з теплих днів
Розсадимо їх на ділянці.
Наш город ми доглядаєм,
І за ним спостерігаєм!










Немає коментарів:

Дописати коментар