Підчас проведення місячника безпеки проводилась змістовна робота, що охоплювала усі освітні лінії розвитку дошкільника та спрямовувалась на виявлення знань дітей про безпеку життєдіяльності:
- правил безпечного перебування на вулицях, правил поводження з незнайомими людьми;
- уявлень про стихійні природні явища ( землетрус, повінь, буря, гроза тощо);
- ознайомлення дітей з їх природою, характерними ознаками, негативними наслідками;
- уявлень про основні правила поведінки в екстремальних ситуаціях;
- бережного поводження з ліками, побутовою хімією тощо;
- відчуття небезпеки щодо вогню, електричного струму, правил протипожежної безпеки.
Набуті знання діти відтворювали під час дидактичних ігор: « Ми – пішоходи»( правила дорожнього руху), «З ким можно спілкуватися, а з ким –ні» ( спілкування з незнайомцями), «Предмети корисні, але небезпечні», «Добре - погано», та під час рухливих ігор: «Хто швидше збереться», «Червоний, жовтий, зелений», «Горобчики та автомобілі», «Погаси пожежу», «Обережно , автомобіль» тощо.
Усі ці заходи сприяли піднесенню значення безпеки життєдіяльності дітей; допомогли вихованцям та їх батькам поглибити свої знання про основні засоби захисту в надзвичайних ситуаціях, про регулювання власної поведінки у довкіллі, про неоціненне значення здоров’я і безпеки в житті людини.
Немає коментарів:
Дописати коментар