На початку занятия для зняття напруги і зацікавлення дітей проводимо цікаву вправу "Паруймося": діти рухаються хаотично, за сигналом педагога об'єднуються в пари (трійки, четвірки, п'ятірки) та виконують одне із завдань (доторкнутися долоньками, з'єднати ніжки, покласти ручки на плечики тощо). При виконанні вправи розвивається координація рухів, надається право вибору організації діяльності, засобу і способу реалізації навчального завдання.
Гра "Наведи порядок". Діти об'єднують предмети в групи, потім доводять, чому вони так вважають. Гра розвиває вміння сортувати за певними ознаками, вміння спілкуватися, саморегуляцію тощо.
Гра "Осінній кошик". Мета: згрупувати картинки за певними ознаками. Гра розвиває уважність, мовлення, знімає напругу тощо.
На початку занять для зацікавлення і зняття напруги дітям запропонували вправу "Живе слово": діти розбирають картки з буквами, педагог показує картку зі словом і просить дітей сскласти "живе слово", тримаючи картку з буквою перед собою. Гра розвиває уважність, формує вміння домовлятися тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар